We verdrinken niet in een zee met data. We houden juist ons hoofd boven water.

Mensen hebben zo hun eigen wensen en behoefte. Juist op deze wensen en behoefte spelen we in met data gedreven marketing. Marketingactiviteiten worden niet meer veralgemeniseerd, maar juist gepersonaliseerd. Op basis van het gedrag van een klant of bezoekers wordt het vervolg bepaald. Zo krijgt iedereen de juiste informatie waar op dat moment behoefte aan is.  Dit doen we met e-mailmarketing, segmentatie en a/b-testen. 

We baseren onze activiteiten niet meer op 'slechts' buikgevoel.

We hoeven niet te vertellen dat veel online afspeelt. Per seconde zijn er bijna 4 miljoen zoekopdrachten via Google, 50.000 nieuwe Instagram post of wordt er bijna 1 miljoen dollar online uitgegeven. Bij deze handelingen staan we vaak stil. Maar bij kleinere handelingen niet, bijvoorbeeld: hoe vaak iemand klikt op een bepaald artikel, welke kleur button zorgt voor meer conversies of welke afbeelding zorgt ervoor dat bezoekers langer op je website blijven. Met data gedreven marketing maak jij juist gebruik van deze data. 

Wij verzamelen deze data en koppelen deze vervolgens met je e-mailprovider, Social Media accounts en website. Met deze data krijg je een beter beeld van je klanten. Zo stemmen we het contact af op de doelgroep. Met data gedreven marketing stem je het contact af op basis van gedrag en persoonlijke interactie, zodat je de klant met specifieke informatie kan bereiken. Hiermee optimaliseren wij jouw e-mail & social campagnes, website én klantencontact.